onsdag 11 juli 2007

Forbidden fruit is so much sweeter...



Hej gullisar :)


I min rubrik citerar jag min käre vän Meis och refererar till störst del till killar. Det är så att jag har ett dilemma. Svaret är inte så svårt egentligen, men jag ska berätta min historia, så får ni hjälpa mige med vad jag ska göra;

För ca två veckor sedan var jag på min pappas jobb för att kopiera CVn. Då hällsade jag på en kille som såg väldigt bra ut (konstigt nog), han såg typ ut som Idol Måns. Han heter Rob för den som undrar :p. I alla fall... Så när jag och pappa skulle äta lunch sa jag att jag tyckte Rob såg bra ut. Och pappa bara: nej, nej inte han. Han har hållt på att experimentera med en gaykille på jobbet. Och typ gjorde satt den där gaykillen blev intresserad, men sedan ville han anmäla gaykillen för sexuella trakasserier. När gaykillen sedan sa sin vertion så tig Rob tillbaka allt, och sa förlåt. Han är tydligen lite sexfixerad, och har varit otrogen mot en flickvän och så...
Nu är det så att när pappa sa allt det här så blev han så förbjuden, och pappa sa att han med all säkerhet skulle stöta på mig, vilket han inte har gjort än, vi har bara chit chattat lite.. Men nu blev det bara helt plötsligt så att jag ville ha honom, fast jag vet ju att om han skulle flörta skulle han bara vara ute efter en sak, och han skiter väl i mej, ja menar kolla åldersskillnaden, 17-24. Men alla dessa motsägelser frestar mej bara ännu mer att flörta. Vad ska jag göra? Det kanske är rätt uppenbart, men säg i alla fall vad ni tycker.

Hade så bra nu girls!

Yours truly....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ordspråket lyder; man vill alltid ha det man vet att man inte kan få!
Det som är lite farligt och spännande vill man ju pröva på. Och alla tjejer tänker att "Jag kan få honom att ändra sig, han är annorlunda med mig!"
Jag vet, been there done that...
Fast han var inte sexgalen eller så och var 17, men det hela med förbjuden frukt känner jag helt klart igen mig på.
Och jag kan bara säga att jag lärde mig av mina misstag, det gör jag ALDRIG om igen! Så om jag vore du så skulle jag nog inte försöka ge mig in i något som verkar lite skakigt...men flörta det är ju aldrig fel (;
(svar)
Haha, tack så mycket, själv tycker jag inte att jag har fått någon färg alls :P
Det låter ju sjukt kul att prova på det! :)
Aah, men det var ju tur det!Jag har inte orkat leta alls så jag får skylla mig själv att jag känner mig broke hela sommrarna långa, haha.
Ha det bäst! xxx

Anonym sa...

Svar: Jag hatar tidningar som är fyllda med en massa sexblaha, det känns lite passé att skriva om sådant. På något sätt. Elle är, precis som du säger, en bra tidning. Förläste mig dock på den för något år sedan och har sedan dess inte läst den. Kanske dags att hugga in på den igen?!

Ditt: Haha^^ det där är en lite rolig grej. Hade jag varit du hade jag inte låtit bli att flörta. Men jag hade nog tänkt efter för varje steg jag tog. Men vafan, en kul grej^^

Anonym sa...

hehe tackar :)
ibland måste man ha motivationen.
var dock han själv som tog bort bloggen.. fick veta det idag och han har gjort en revanchblogg nu men den lyckas han inte störa mig med längre.. :)