tisdag 10 juli 2007

Första dagen på jobbet...

>Hejsan hoppsan Lillebror :)

Heej allihopa. Har precis kollat på Veronica Mars, det är bara kärlek (L). Läste också ett mail från A, en kille som jag gillar lite halvt, eller gillade. Han skrev inget speciellt, men ändå... Han har flyttat tillbaka till Sverige. :( Älskar mail. Igår berättade pappa att jag hade fått jobb på hans jobb över sommaren, så idag var första dagen. Det var inte så jobbigt, stoppade bara papper i kuvert, men hey! -nån måste ju göra det :p Men jag har en känsla av att det blir mer advanced imorn... Måste gå och lägga mig nu, ska upp tidigt imorn bitti. hade så bra!!

Yours truly...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, GRATTIS TILL JOBBET!! :D Fan va skoj för dig, hur mycket i veckan jobbar du nu då? Jag tänkte faktikst maila dig typ för någon dag sen för att Veronica Mars gick på tv här i Sverige., har ingen riktig koll på var dom är här, men endååååå! ;) Höhö.. Lovelovelove,

Anonym sa...

Aah, det ska bli kul :) Fast jag måste vänta tills jag blir officiellt 16 men det är bara några veckor kvar. :)
Jaha okej, gud va kul och spännande! :D Det kommer gå galant!
Ja det är det verkligen. Ja men något sådant har jag funderat över, riktigt kul om jag skulle göra det. Man får uppleva så mycket mer!
Grattis till Jobbet föresten! Önskar att jag hade sökt sommarjobb denna sommar, men är man lat så får man skylla sig själv :P
Ha det bäst!

Anonym sa...

Svar: Det med bajset blir klockrent & så himla typiskt ett barn att säga. Han tröttnade nog på att vara sweet när han insåg att jag ändåså inte skulle komma hem tidigare än beräknat haha^^

Ditt: Vad är det för jobb?

Anonym sa...

hej. det är så att jag pluggar på universitet.. om man kuggar på en tenta så kan man göra omtenta i augusti och jag kuggade på en så sitter några timmar per dag och pluggar för att klara tentan denna gång. :) hoppas du fick svaret :)