onsdag 4 juli 2007

Goda nyheter och kläder


Hejsan!!
Åååh, jag är så himla glad, allt som jag ska skriva nu är sånt jag bara ääälskar och blir så glad av. Jag fick precis veta att jag är antagen till IB-programmet på Richmond upon Thames College här i västra London. Jag är obeskrivligt glad, men nervös också. För jag vet att det kommer krävas jättemycket av mig dem här två kommande åren när jag läser IB. Och eftersom allt är på engelska så kommer det bli dubbelt så svårt, för jag är ju inte alls van vid engelska skoltermer och såntdär.... Om det är någon som har några tips, snääälla hjälp mig då, tex en gloslista med engelska mattetermer eller något annat. :P

Jag har varit omkring lite inne i Hammersmith och tittat runt i klädaffärer. För den som ska komma hit till London rekomenderar jag Primark starkt. En grymt billig affär med en MASSA kläder och skor. Typ 70% är fult, men det finns de där små guldkornen (som Erika skulle ha uttrykt det). speciellt bland skorna. Fast jag köpte ingenting, måste spara till en läderjacka som jag har sett på Petticoat Lane Market. Ursnygg!
Något jag däremot har köpt, som jag köpte i måndags var ett par vita Keds, klassiska. älskar dem redan, väldigt sköna och snygga och lite halvpreppy. Något annat lite halvpreppy var ett par shorts från Ralph Lauren som jag provade, dem var jätteballa, grunden var vit, sen var det ett rutmönster met smååsmå rutor i tunna linjer. Dem här snygga shortsen hittade jag på TK Maxx, en outlet här i England, för bara £20, men tyvärr var de för stora, dem ramlade nästan av när man stod rakt upp. Ah, men här kommer det upp en bild på outfitten och man kan skymta Kedsen också på mina fossingar :P




I got to go, men hade så bra nu people, men hade så bra och hoppas att ni får en great dag! Take care everyone!
Yours truly..

1 kommentar:

Anonym sa...

GULDKORNEN!! :D