fredag 6 juli 2007

Will and Grace

Hej alla..


jag är så himla trött, vet inte varför. Igår köpte jag en Haagen' Dasz (vet inte hur det stavas)burk med smaken strawberry-cheesecake. Underbar! Helt jättegod!! Har precis sett ett avsnitt av Will and Grace, dem är så himla söta dem två. Jag vill också ha en bögkompis som roommate, som har jättebra smak, som man inte kan ha bitchfights med, som man inte tävlar om killar med (iaf inte samma). Tjejer är så himla komplicerade, och jag är absolut inget undantag, men det verkar så bra att bo med en mer femenin bög, för då slipper man all competition och komplikationer, men man har förhoppningsvis städat och snyggt i sin lägenhet. Det är det jag hoppas i alla fall :p

Här har vi i allafall dagens heting, tro det eller ej, men han är britt!!

Hade bra nu!!

Yours truly...




8 kommentarer:

Anonym sa...

(svar)
Nej jag har tyvär inte gjort det än, jag är fortfarande fast i choc choc chip fällan, men så fort jag kommit ur den så ska jag pröva på alla möjliga smaker :)
Ha det bra!

Anonym sa...

Sådär har jag också alltid tänkt, det är min drömroommate med!

Anonym sa...

Tyvärr,


http://www.google.se/search?hl=sv&q=k%C3%A5rat&btnG=Google-s%C3%B6kning&meta=

Anonym sa...

Håller med. Och killen var riktigt snygg!

Anonym sa...

lägg av kan britter se ut så där?! haha

Anonym sa...

Alltså det är ingen jävla ord hets. Kan du googla KORA eller? Haha nej tyvärr. Kåra däremot får man träffar på :)

hejdå

Anonym sa...

Haha det ligger ngt i det där med killar^^

Anonym sa...

hm jag skulle fan aldrig klara av att bo med en bög.. jag skulle bara se det som värsta utmaningen att få honom att falla för mig xD. would not end well ...