onsdag 4 juli 2007

Inte helt IQ-befriad alltså...


Hej igen alla glada :D

Skulle bara säga att jag gjorde precis ett IQ-test på Illustrerad Vetenskaps hemsida, och slutsatsen blev att mitt IQ ligger 123, vilket ligger under kategorien hög! Den genomsnittliga poängen ligger omkring 90-110. Jag är lite imponerad av mig själv, måste jag säga, för det kändes inte alls som att det skulle gå såå bra. Om ni inte har gjort ett IQ test och vill testa, så klicka bara på den här länken: http://www.illvet.se/htm/IQTest/sv/index.html OBS! Testet är gjort för de som är 18 år+, så det är inte helt korrekt för dem som gör det och är yngre än 18.

Om ni gör testet, skriv gärna vad ni fick för något :)

Yours truly...

8 kommentarer:

Anonym sa...

det var ju bra :D

Anonym sa...

Åh, själv fick jag 104 på det testet ;p haha. Men jag är helt klart nöjd eftersom att jag trodde det skulle bli lägre (;
(svar)
Åh tack så mycket! Hih, ja det är jag :)
Ha en bra dag!

Anonym sa...

inte sagt att det står ju i det inlägget du läser. har ip nummer på flera bloggare som skrivit taskigt. bevis för dig behövs inte. du kan se själv bland dagens kommentarer. fått två eller tre idag.

Anonym sa...

Tjenare. Aha okej. Inte så haj på allt det här sedan var jag även sjukt stressad. Hur har din dag varit då?

Anonym sa...

Föresten det var jag ... kommersiell.blogg.se

Anonym sa...

hahaha sorry om det lät som att jag tog illa upp. det gjorde jag ej :D bara beskrev hur det ligger till. jag får ofta taskiga kommentarer.. varför vet jag ej. kanske du kan svara på? ;P

Anonym sa...

Grattis.. Jag vill ju också vara smart ;)

Anonym sa...

Matilda : Haha, okej, tack så mycket. vad har du för bloggadress? hade så bra!!